FANTIC XX 250 2T
Všichni si mysleli, že dvoutaktům odzvonilo, ale naše XX 250 2T je v tak dobrém stavu, že na ní Nicholas Lapucci vyhrál evropský šampionát EMX250 2021, čímž smetl konkurenci 4-taktů. Ve stejném roce se tento model představil i v závodě MXGP proti továrním 450.
Fantic vzal legendární model Yamaha YZ 250 a přidal nálož vlastních lepšení v čele s laděným výfukem Arrow, přepínačem palivových map, vlastní ECU a upravenou ergonomii. Fantic XX 250 je dospělá motorka, která nabízí skvělou ovladatelnost, prvotřídní výkon a zábavu při každém kole na trati.
-
Tlukoucím srdcem motoru je píst Fantic Racing vyladěný továrním týmem Maddi Factory, který jej používá v závodních strojích
-
S výfukovým systémem Fantic vyvinutým ve spolupráci se značkou Arrow a nově vyvinutou řídicí jednotkou s přepínačem palivových map se XX250 stává v případě potřeby ještě výkonnější a výbušnější. Tuto nespoutanou dvoutaktní sílu pomáhá kočírovat vynikající podvozek a výkonné brzdy.
-
Pochromované koleno výfuku s fantastickým vzhledem řekne světu nahlas a jasně o zázracích dvoutaktů.
-
Výfukový systém byl vyvinut naším oddělím výzkumu a vývoje ve spolupráci se značkou Arrow. Vznikla tak klíčová komponenta pro optimální výkon motor a je navržena speciálně pro použití na vysoké úrovni MX .
-
Díky hliníkovému tlumiči hluku zajišťujeme také dodržování hlukových předpisů FIM.
-
Fantic XX 250 je dodáván se dvěma nastaveními mapování motoru s ovládáním přímo z řídítek.
-
Měkká mapa zpožďuje načasování zapalování, poskytuje jemnější podání a je doporučená pro zrádnější terén, pro motocykl, který je vždy citlivý a ovladatelný, aniž by obětoval adrenalinový nával maximálního výkonu. Druhá mapa je určená pro agresivní podání výkonu přesně tak, jak to od dvoutaktu čekáte.
-
XX 250 se může pochlubit nejkonkurenceschopnějším rámem a odpružením ve své třídě . Výjimečně přesný high-tech semi-dvojitý kolébkový rám z hliníku pro optimální tuhost a lehkost váží pouhých 8 kg. Jaký je to pocit při jízdě? Maximální přesnost a odezva pro špičkový výkon za všech podmínek.
-
Odpružení Kayaba je po léta měřítkem výkonu pro terénní motocykly a není třeba jej představovat. Olejové vidlice Kayaba SSS (Speed Sensitive System) 48 mm s uzavřenou kartridží mají zdvih 300 mm a jsou plně nastavitelné pro předpětí, odskok a kompresi. Perfektní přizpůsobení pro jakoukoli úroveň ježdění, od začátečníků až po závodní profesionály. Zadní tlumič je také Kayaba se zdvihem 315 mm.